Loading...

Introducere

Conform cerințelor Regulamentului General pentru Protecția Datelor (GDPR – General Data Protection Regulation (EU) 2016/679 pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Kick Off Events (kickoff.ro) are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați.

Site-ul Kick Off Events (kickoff.ro) este operat de societatea KICK OFF EVENTS S.R.L. cu sediul social în Strada Badea Cârțan nr. 13, Ap. 01, Sector 2, București înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J40/21819/27.12.2015, CUI RO18250301.

Kick Off Events (kickoff.ro) este un operator al datelor cu caracter personal pe care tu (persoana vizată) ni le transmiți.

De ce avem nevoie de datele tale

Avem nevoie de datele tale cu caracter personal pentru a putea furniza serviciile, cu următoarele scopuri:

  • Pentru prelucrarea comenzii și furnizarea produselor și serviciilor dorite;
  • Pentru evaluarea produselor și serviciilor pe care le furnizam;
  • Pentru a oferi acces la funcționalitățile site-ului în calitate de utilizator înregistrat;
  • Pentru administrarea site-ului;
  • Pentru analiza și îmbunătățirea site-ului, a ofertei comerciale și a publicității pe care o desfășurăm;
  • Pentru a oferi posibilitatea de a participa la concursuri, promoții;
  • Pentru a transmite mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări în site, contul de utilizator, etc);
  • Pentru a transmite oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind activitatea Kick Off Events (kickoff.ro), în cazul în care ți-ai exprimat acordul în acest sens.

Cum procesăm datele

Datele tale cu caracter personal sunt prelucrate la sediul social al societății. Găzduirea și stocarea datelor tale au loc pe teritoriul Uniunii Europene.

Putem furniza datele tale cu caracter personal altor companii cu care ne aflăm în relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora și numai în scopurile menționate în acest document. Informațiile solicitate în cazul plăților online intră sub incidența condițiilor de utilizare a procesatorilor de plăți, iar Kick Off Events (kickoff.ro) nu va solicita și nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul tău.

Vom dezvălui informații dacă acest lucru este justificat în scopul de a ne proteja împotriva fraudelor, a ne apăra drepturile sau proprietatea. De asemenea, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile tale pentru a ne conforma obligației legale de a răspunde la cererile legale ale autorităților. Datele tale cu caracter personal vor fi comunicate doar atunci când considerăm, cu bună credință, că avem obligația de a face acest lucru în conformitate cu legea.

Cât timp păstrăm datele tale

Informațiile tale sunt stocate atât timp cât este cerut prin lege. Dacă nu există nicio cerință legală, le vom stoca doar atât timp cât este necesar pentru a vă putea oferi serviciile noastre. Pe baza unei solicitări trimise către Kick Off Events (kickoff.ro) prin formularul de contact disponibil pe site, ne poți solicita anularea contului de utilizator și ștergerea sau anonimizarea datelor.

Orice date cu caracter personal pe care le deținem în scop de marketing le vom păstra până în momentul în care ne aduci la cunoștință că nu mai dorești să primești aceste informări.

Măsuri de siguranță

Folosim protocolul SSL / HTTPS pe întreg site-ul nostru. Acest lucru criptează comunicațiile utilizatorilor noștri cu serverele, astfel încât informațiile de identificare personală să nu fie capturate/deturnate de terți fără autorizație.

În cazul unui data breach, administratorii de sistem vor lua imediat toate măsurile necesare pentru a asigura integritatea sistemului, vor contacta utilizatorii afectați și vor încerca resetarea parolelor dacă este necesar.

Care sunt drepturile tale

În cazul în care consideri că orice date cu caracter personal ale tale pe care noi le deținem sunt incorecte sau incomplete, ai posibilitatea să soliciți consultarea, rectificarea sau ștergerea acestor informații. Poți realiza această actualizare direct din contul tău da client sau ne poți contacta în acest sens prin formularul de contact de pe website. În cazul în care dorești să reclami modul în care am gestionat datele tale, te rugăm să ne contactatezi folosind formularul de contact de pe website. Vom analiza sesizarea ta și vom colabora pentru rezolvarea problemei.